Campagne voor ambachtelijke bakker bereikt veel mensen

De NBOV en de Stichting Ambachtelijke Bakkerij zijn half april, na Pasen gezamenlijk een
landelijke radio-, tv- en online reclamecampagne voor de ambachtelijke bakker gestart. Deze campagne is opgezet om de sfeer, het vakmanschap en de beleving van de banketbakker over te brengen op de consument.

Cijfers

Er worden voor allerlei doelgroepen verschillende middelen ingezet. Deze middelen hebben geresulteerd in de volgende cijfers:

TV: reclamespots werden uitgezonden op NPO 1, 2 en 3 en hier hebben naar verwachting 1,2 miljoen unieke kijkers de boodschap gezien.
Radio: radiospots werden dagelijks op de hele uren na de verkeersinformatie uitgezonden via 100%NL. Hier hebben bijna 2 miljoen luisteraars de boodschap gehoord.

Abri’s: op centraal stations, in steden en winkelcentra, verspreid over heel Nederland hebben 4,5 miljoen mensen de boodschap op grote posters gezien.
Online: ruim 400.000 unieke kijkers hebben de niet te onderbreken reclamespot gezien voor het terugkijken van een NPO uitzending via uitzendinggemist.nl, alsmede voorafgaand aan video’s via o.a. NU.nl.

Website: de website www.uwambachtelijkebakker.nl heeft ook bijzonder veel bezoekers gehad; bijna 7.000 keer is de website bezocht. De website is bedoeld om consumenten meer informatie te geven over het bakkersvak en de reden waarom je voor brood en banket naar de ambachtelijke bakker gaat.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Inloggen via:




Please enter your comment!
Please enter your name here