Campagne voor ambachtelijke bakker krijgt vervolg

De campagne van de NBOV en de Stichting Ambachtelijke Bakkerij voor de ambachtelijke bakker krijgt een vervolg. Na Pasen dit jaar is deze campagne gestart, nu krijgt het dus een vervolg. Deze campagne is opgezet om de sfeer, het vakmanschap en de beleving van de banketbakker over te brengen op de consument. Vanaf 4 september tot en met de herfstvakantie zal de ambachtelijke bakker weer in het kijker gezet worden.

De campagne

De reclamespots zijn te horen op radio-zender 100%NL en te zien op de publieke televisiezenders NPO 1, 2 en 3. Via NPO Gemist zijn de spots vanaf 10 september te zien. Op de website www.uwambachtelijkebakker.nl kun je het uitzendschema vinden. Ook worden er weer posters opgehangen op stations, in bushokjes en verschillende plaatsen die druk worden bezocht.

Leontien van Moorsel

Ambassadeur Leontien van Moorsel heeft de afgelopen periode de Facebookpagina van de campagne ‘uw ambachtelijke bakker’ voorzien van een aantal vlogs. Zij ging o.a. langs bij Hidde de Brabander om te praten over het maken en eten van een tompouce.



LAAT EEN REACTIE ACHTER

Inloggen via:




Please enter your comment!
Please enter your name here