TV-commercial voor campagne ‘Brood. Goed verhaal.’

Gister is de campage ‘Brood. Goed verhaal.’ gestart met een tv-commercial. Deze 3-jarige campagne moet de broodconsumptie in Nederland en België op peil houden. Er wordt hiervoor €6,75 miljoen uitgetrokken. Dit grote budget wordt grotendeels gesubsidieerd door de Europese Unie, namelijk €5,4 miljoen euro. Men vindt het namelijk van groot belang dat brood een beter imago krijgt en hierdoor de daling van het consumeren van brood zal stoppen.

Gezondheid

Brood behoort tot onze basisvoedingsmiddelen. In de Schijf van Vijf van het Voedingscentrum heeft het een vooraanstaande plek. Want brood is gezond, het bevat veel belangrijke voedingsstoffen. Maar het is ook lekker, makkelijk en in een enorme variatie verkrijgbaar. Zo past brood bij elk moment van de dag – van ontbijt tot borrelhapje. Bron: https://www.brood.net 

Campagne

Deze grote campagne zal proberen de consument te bereiken via televisie, radio, websites, sociale media, tastings en evenementen. Ook zullen een aantal bekende Nederlanders een ode brengen aan brood. Deze video’s zullen online verschijnen via https://www.brood.net/broodgoedverhaal.



LAAT EEN REACTIE ACHTER

Inloggen via:




Please enter your comment!
Please enter your name here