Campagne voor ambachtelijke bakker

De NBOV en de Stichting Ambachtelijke Bakkerij zijn vandaag gezamenlijk een landelijke radio-, tv- en online reclamecampagne voor de ambachtelijke bakker gestart. Deze campagne is opgezet om de sfeer, het vakmanschap en de beleving van de banketbakker over te brengen op de consument. Er worden voor allerlei doelgroepen verschillende middelen ingezet:

TV: reclamespots worden uitgezonden op NPO 1, 2 en 3.
Radio: radiospots worden dagelijks op de hele uren als laatste reclame voor het nieuws uitgezonden op 100%NL.
Abri’s: grote posters op centraal stations, in steden en winkelcentra, verspreid over heel Nederland. Online: een niet te onderbreken reclamespot voor het terugkijken van een NPO uitzending op uitzendinggemist.nl, alsmede voorafgaand aan video’s op o.a. NU.nl.
Vlogs: de campagne heeft een eigen Facebookpagina (@uwambachtelijkebakker). Hierop wordt via posts en vlogs meer informatie gegeven over de ambachtelijke bakker.
Website: om consumenten meer informatie te geven en u als bakkercentraal te stellen, is www.uwambachtelijkebakker.nl de afzender van de campagne. Hier zijn ook de tv- en radiospot te bekijken en beluisteren. Ook het uitzendschema is hier terug te vinden.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Inloggen via:




Please enter your comment!
Please enter your name here